George
Administrator
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:48, 22 Lis 2008 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin forum:
1. Rejestracja
a) Rejestracja na forum jest dobrowolna.
b) Rejestrując się zaświadczasz o akceptacji regulaminu.
c) Jeśli nie zgadzasz się z którymś punktem regulaminu opuść te forum.
2. Tematy
a) Przed założeniem nowego tematu używaj opcji Szukaj w celu sprawdzenia, czy dany temat nie został jeszcze utworzony.
b) Zakładaj tematy w odpowiednich działach.
c) Nazwa tematu musi sugerować czego dany temat dotyczy.
3. Posty
a) Nie pisz krótkich, kilkuwyrazowych postów.
b) Pisz posty na temat.
c) Nie pisz posta pod postem (gdy chcesz coś dodać lub zmienić używaj opcji Edytuj).
4. Kultura
a) Przebywając na forum musisz zachować kulturę osobistą.
b) Obrażanie, ubliżanie, wyzywanie innych użytkowników forum jest surowo karane.
5. Sygnatury i avantary
a) W sygnaturze oraz avatarze nie można umieszczać treści rasistowskich, politycznych, erotycznych i innych niezgodnych z polskim prawem.
b) Avatar nie może być większy niż 100px na 100px.
c) Sygnatura nie może być większa niż 600px na 500px.
d) W sygnaturze nie można reklamować żadnych stron bez zgody administracji.
6. "Pomógł"
a) Piwka stawiamy tylko wtedy, gdy ktoś nam pomógł lub próbował pomóc.
b) Nie można dawać "pomógł" za darmo, po koleżeńsku.
c) Za jednorazową pomoc stawiamy tylko jedno "pomógł".
7. BBCode
a) Tag Hide wykorzystujemy tylko do publikacji własnych Map, Skryptów i innych wartościowych linków, tekstów.
b) Każdy kod wklejamy w
8. Banicje
a) Bana można dostać za:
- ciągłe łamanie regulaminu
- naganną kulturę
- 5 ostrzeżenia
b) Ostrzeżenie można dostać za:
- złamanie regulaminu
- brak szacunku do pozostałych użytkowników
- zbędne posty
9. Regulaminy dodatkowe
a) Przed wypowiedzeniem się w danym dziale sprawdź czy nie posiada on dodatkowego regulaminu.
b) Pisząc w dziale z dodatkowym, regulaminem akceptujesz jego treść.
c) Działy, które nie mają dodatkowego regulaminu podlegają głównemu regulaminowi.[/list]
Serwer:
1. Nie Cheatujemy = Ban
2. Nie Bugusingujemy = Warn
3. Nie Metagamingujemy [Ostrzezenie słowne, Nie skutkuje? Warn]
4. Nie Powergamingujemy [Ostrzezenie słowne, Nie skutkuje? Warn]
5. Nie BunnyHopujemy [Ostrzezenie słowne, Nie skutkuje? Warn]
6. Inne Pojęcia RP [Ostrzezenie słowne, Nie skutkuje? Warn]
7. Klnięcie OOC [Warn]
8. Obraza Serwera typu "Ten Serwer jest do Dupy, albo zniechecenie" [Ban]
9. Reklama [Czystka Chatu + Ban]
10. Ban Avening <Wchodzenie i rejestrowanie się po banie> [Ban an Host z nałozeniem Filtrów na Host z Twoim IP]
11. SPAM [Warn]
12. Money Hack [Ban]
13. CK Mogą Dawać Minimum:
4 Członków Mafii Powyżej 2 Rangii
3 Członków 3 Rangi
2 Członków 4 Rangi
1 Członek 5 Rangi
1 Członek 6 Rangi
CK nie mogą Robić Cywile, Mafiozo z 1 Rangą
Policja, SWAT i te Inne Frakcje co mają dotyczenia w sprawie Broni, Czyli Frakcje Porządkowe i Przestepcze, mogą robić tylko CK!
Sprawa Daje Troche NONRP, ale w przeciwnym razie ktoś zamiast jak w RL gadać zrobiłby CK
14. Nie spamujemy adminowi na /w (moge admina?)
15 Raporty Zgłaszamy na /report [text]
16. Mniejsze Przewinienia o których można Powiedzieć, Typu, OOC w IC i IC w OOC, ale tylko 1 raz może się zdarzyć [Kick], wiecej niz 1 raz = Warn]
17. Multikonto [Ban, ew. Ban na Host z Filtrami]
18. CK Trzeba minimum 20 Minut robić, przed czym należy zgłosić administracji że przystepuje sie do 20 Minutowej Fazy CK (/ck id) Admin to obserwuje, zatem czas podczas porwania jak jest możliwośc, porwany może zbiec [Jeśli to bedzie RP]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez George dnia Sob 13:11, 22 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|